Opvallende reclamecampagne tegen zwerfvuil

17 november 2017
Mooimakers

Na een eerste succesvolle ronde eind mei met Coca-Cola, Lipton Ice Tea en Spadel, zal er in de week van 20 november opnieuw een opvallende reclamecampagne tegen zwerfvuil lopen. Dit keer in samenwerking met Maes Radler (Alken Maes), Jupiler (AB Inbev) en Gordon Finest Gold (John Martin).

Het principe blijft hetzelfde: de affiche van het merk in kwestie wordt opgevolgd door een afgeleide boodschap die oproept om je afval in de vuilnisbak te gooien. Dit keer zal de campagne ook te zien zijn in Wallonië en Brussel.

Meer info? Dat kan je vinden in ons persbericht


Meest gelezen

uitreiking beloningen Operatie Proper
Mooimakers

Meer dan 200 scholen en verenigingen houden Vlaanderen mee proper

Projectoproep bedrijven
Mooimakers

Dien als bedrijf een actieplan in tegen zwerfvuil

campagne zomer
Mooimakers

'Elke plek is wel voor iemand belangrijk...' - zomercampagne van start!