Unieke reclamecampagne in de strijd tegen zwerfvuil

30 mei 2017
Mooimakers

Tussen 30 mei en 5 juni bundelen Coca-Cola, Lipton Ice Tea (Unilever) en Spadel de krachten met Mooimakers! Het is uniek dat concurrerende merken zich bundelen in één campagne met een groter maatschappelijk doel: de strijd tegen zwerfvuil.

Tijdens deze opvallende actie haakt Mooimakers voor één week in op de reclamecampagnes van de merken met een afgeleid vervolgbeeld, waarin consumenten worden opgeroepen om lege flesjes en blikjes in de vuilnisbak in te gooien.

Lees hier het persbericht en ontdek de filmpjes op onze Facebook-pagina!


Meest gelezen

uitreiking beloningen Operatie Proper
Mooimakers

Meer dan 200 scholen en verenigingen houden Vlaanderen mee proper

Projectoproep bedrijven
Mooimakers

Dien als bedrijf een actieplan in tegen zwerfvuil

campagne zomer
Mooimakers

'Elke plek is wel voor iemand belangrijk...' - zomercampagne van start!