Opvallende reclamecampagne tegen zwerfvuil

17 november 2017
Mooimakers

Na een eerste succesvolle ronde eind mei met Coca-Cola, Lipton Ice Tea en Spadel, zal er in de week van 20 november opnieuw een opvallende reclamecampagne tegen zwerfvuil lopen. Dit keer in samenwerking met Maes Radler (Alken Maes), Jupiler (AB Inbev) en Gordon Finest Gold (John Martin).

Het principe blijft hetzelfde: de affiche van het merk in kwestie wordt opgevolgd door een afgeleide boodschap die oproept om je afval in de vuilnisbak te gooien. Dit keer zal de campagne ook te zien zijn in Wallonië en Brussel.

Meer info? Dat kan je vinden in ons persbericht


Meest gelezen

Nudging Geel
Mooimakers

21 secundaire scholen starten met proefproject rond Nudging op school

HH
Mooimakers

Vernieuwde registratiemodule n.a.v. Handhavingsweek

Foto cameratoezicht
Mooimakers

Camerabewaking tegen sluikstort? Maak het kenbaar!