Nieuws & Inspiratie

Communicatie Lenteschoonmaak

Communicatie Lenteschoonmaak

Tussen 18 maart en 2 april vindt de jaarlijkse Lenteschoonmaak plaats.

Wil je als lokaal bestuur jouw inwoners ook aansporen om mee te doen? Hiervoor kan je gemakkelijk gebruik maken van het communicatiemateriaal over de Lenteschoonmaak, dat je kan gebruiken via verschillende kanalen.

Persoposter

Promotie voeren voor jouw opruimactie is heel simpel met onze persoposter. Maak een poster op maat van je actie. Kies een foto of laad eentje op. De persoposter kan je hier configureren en downloaden.

Social Media Pakket

Het pakket voor social media bestaat uit materiaal voor Facebook, Instagram en LinkedIn. Het bevat voorbeeldteksten en grafisch materiaal, maar ook "story's" die je kan delen. Het social media pakket kan je hier downloaden. 

Social Media assets

Het thema van de Lenteschoonmaak dit jaar 'geef je lievelingsplek wat liefde' hebben we ook doorgetrokken in enkele video's, die speciaal voor deze Lenteschoonmaak ontwikkeld zijn. Via deze link kan je deze downloaden en zelf delen via social media kanalen.

Nadardoek

Bestel een banner voor de Lenteschoonmaak, hang die aan nadarhekken en roep je inwoners op om mee te doen aan de Lenteschoonmaak. Hier kan je een nadardoek bestellen.

E-mailhandtekening

Spoor nog meer personen aan om mee te doen aan de Lenteschoonmaak met een handtekening onderaan jouw e-mails. Hier kan je de e-mailhandtekening downloaden.

Ondersteun je opruimactie met dit communicatiemateriaal om zo zoveel mogelijk personen te overtuigen mee te strijden voor een propere omgeving.